2010. augusztus 26., csütörtök

Ki vagy be? / In or out? (2010. augusztus 19,)




































Elmentünk ahhoz a sok vízhez. Erik azt mondja, hogy Görögországban voltunk. De azt is mondja, hogy ott 199 autónak felfelé nyílt az ajtaja, azt meg ki hiszi el? A sok sok vízbe nem akartam bemmeni. A medi bíztatóbb volt. Aztán rájöttem, hogy az jó, és akkor meg állandóan ki kellett jönni. Anya mindig azt mondogatta, hogy lila a szám. Nem akartam mondani, hogy az csak attól van, hogy túlméreteztem a homokvacsorát, mert akkor meg azért kapok ki. Inkább ráhagytam.


Futni pedig még jobb dolog, mint evezni a víz tetején. Azért a hullámokban apa mellett biztonságosabb. Anya ölében mindig a szemembe csapott a víz. Egyébként figyelmetekbe ajánlom azt a nagy vizet! Nagyon finom.

Nincsenek megjegyzések: